مرحبا بك في الموقع !

برامج، دورات، تطبيقات، شروحات، برمجة...


تحميل أغنية اول مرة محمد حماقى ودنيا سمير غانم mp3 مسلسل لهفة 2015 بالكلمات

الخميس، 23 يوليو 2015

تحميل أغنية اول مرة محمد حماقى ودنيا سمير غانم mp3 

تحميل أغنية اول مرة محمد حماقى ودنيا سمير غانم mp3 الجديد من مسلسل لهفة علي موقع زيموار سوف ننزل لكم اليوم من خلال موقعنا الاغنية الجديدة للنجمة دنيا سمير غانم في الحلقة الماضية من مسلسلها المعروض علي قناة الحياة بشكل حصري لهفة وفي اول تعاون مشترك بينها وبين محمد حماقي اليكم بالاسفل رابط تحميل أغنية اول مرة محمد حماقى ودنيا سمير غانم مع الكلمات

لهفة هي بنت طموحة ان تكون في مجال الفن وتشتهتر وفي كل حلقة من حلقات المسلسل يكون هناك ضيف جديد يحل علي المسلسل وغنت مع محمد حماقي دويتو لاول مرة واليكم رابط تحميل أغنية اول مرة محمد حماقى ودنيا سمير غانم mp3 

كلمات أغنية اول مرة محمد حماقى ودنيا سمير غانم
 قبل ما اشوفك يوم قدامى كانت الدنيا بتيجي عليا
وتكسر نفسي كان فى بيني وبين
احلامى مليون سد بيفصل بينا وحاجز نفسي
من اللحظة دى بقيتي معايا
وانا مش هقبل اشوفك خايفه
والجى فى حياتك ويايا
فى حاجات تانيه اكيد مختلفه
انت الضحكه الحلوه فى دنيا مبتضحكليش غير بالصدفه
لو حسيت بالبرد فى ثانيه لما عنيك تحضنى انا بدفه
لو نجمة بعيدة هجبهالك هتكون بين ايدك فى ثوانى
احلمى باللى هيجي فى بالك قلبي ده عالم تانى
اول مره بشوف الدنيا مليون لون لهفة وحب وشوق وسعادة
امل وهموم
اول مره بشوف الدنيا مليون لون لهفة وحب وشوق وسعادة
امل وجنون
ده الحب الى انا قلبي سنين كان مستنيه
انا مش خايفه وانا مش خايف وهنخاف ليه
تحميل أغنية اول مرة محمد حماقى ودنيا سمير غانم mp3

http://depositfiles.com/files/55556q2tuem

© 2015 Zimwar. All rights reserved

سياسة الخصوصية | Privacy policy